20111223

Leaving Home..

Assalamualaikum,

soon, i will be leaving my home sweet home Alabama. i've finished my SPM, waiting either i'm going to PLKN or i will take STAM. this morning, i got another letter which made me surprised because i rarely get letter for me spesifically. and when i took it from my brother, it was from MUCH which stands for Masterskill University of Science Health. wow! tapi itu cuma tawaran awal yang diberikan kepada pelajar-pelajar berdasarkan keputusan percubaan. keputusan muktamadnya berdasarkan keputusan yang sebenar nanti. apa-apa pun, perkara ni membuatkan aku terfikir yang, tak lama lagi aku akan meninggalkan rumah ini.

masa sedang membaca surat 'tawaran' tu. ceh!hehe.. adik aku minta daripada aku nak tengok. lepas tu, dia bagi balik pada aku. dan berkata : "nanti kakak dah tak de kat rumah dah la kan. hmm.."
and that just made me smile and keep thinking about that. wow! what a feeling that i never felt before. i guess?

hey, i edited this picture!

apa-apa pun, aku tinggalkan rumah bukan untuk bersuka-ria atau berfoya-foya membuang masa di luar sana. aku ingin mencapai cita-cita. fuuhh, ayat yang takut untuk diluahkan. besar maksud kata-kata tu. dan ini bukan hanya untuk aku tapi, untuk ibu, ayah, keluarga, agama dan bangsa!

Tuntutlah Ilmu Hingga ke Negeri Cina!

0 comments: