20111201

KEM TERKOK, SUNGAI SIPUT, PERAK

Assalamualaikum,

long time no see. hmm, agak-agak kem apa dekat atas tu. mungkin kalau saye tak delete the 'main word', korang akan tahu. tapi mungkin jugak ade yang dah tahu. atau..mungkin jugak.. ok, stop najihah, just stop it..
(stop and stare, i think i'm moving but i go nowhere)..


ok, tajuk di atas adalah tapak di mana kem PLKN yang akan saye sertai. ya Allah, berikanlah yang terbaik untukku. seandainya menghadiri kem itu yang terbaik untukku, hadirkanlah aku ke sana. kerana bukan aku yang memilih untuk ke sana tapi Engkau yang memilihku(bak kata Abang Alang).semuanya ada hikmah yang tersendiri. tapi, seandainya dengan tidak menghadiri kem itu lah yang tarbaik untukku, maka janganlah Kau hadirkan aku ke sana. aku sudah pasrah dengan apa yang bakal terjadi.

PLKN
PLKN bukanlah sesuatu yang buruk mahupun sesuatu yang sangat baik. tapi saya cukup tertarik dengan aktiviti-aktiviti lasak yang mengisi jadualnya. memang dah lama saya tak menyertai kem-kem yang macam ni. tapi, entah kenapa hati ini seperti tidak merelainya. ayat lirik lagu betul!hmm, ape-ape pun nak tengok maklumat pendaftaran saye...check it out!



 
KUMPULAN
:
1
 
PUSAT BERKUMPUL
:
PERHENTIAN BAS KAJANG, JLN REKO, KAJANG
 
NEGERI PUSAT BERKUMPUL
:
SELANGOR
 
 
 
NAMA KEM
:
KEM PLKN TERKOK, SUNGAI SIPUT, PERAK
 
ALAMAT KEM
:
PUSAT LATIHAN KEM REKREASI TERKOK
 
 
JALAN SG DURIAN LINTANG




 
 
 
TARIKH LAPOR
:
01-JAN-2012
 
MASA LAPOR
:
9:30 PAGI
 




haha..inilah dia! di Perak ye kawan-kawan. walaumacam mana pun, saye agak simpati dengan kawan saye yang dapat di sabah. kesian betul die dicampak dihantar ke sana.hmm, apa-apa pun, ramai yang kata. bile dah pegi sane, semua rasa macam tak nak balik disebabkan ke'best'an yang dialami. semoga apa yang kita dapat itu adalah yang terbaik, insyaAllah..

0 comments: