20110930

A VERY BIG DAY..!!

Assalamualaikum,

haah, daripada hari tu lagi nak update, tak dapat2..haha..berapa kali padam entry hah..tak pe2, kali ni nak teruskan jugak sebab ada benda menarik yang nak diceritakan..mungkin ada kawan ana yang nak ceritakan pasal ni jugak tapi, tak pe lah..dari view yang berlainan..hehe..

setelah sahabat-sahabat ana ni bertungkus-lumus selama seminggu ni, sampai sanggup datang ke sekolah setiap malam, kalau tak silap ana..sehingga tiba hari yang dinanti-nantikan..padahal hari khamis nak periksa tu, last paper:FIZIK..tapi alhamdulillah la jugak sebab sahabat-sahabat ana ni memang dah budak yang pandai-pandai kan..satu kelebihan untuk diorang..

30 SEPT 2011, tarikh yang menjadi detik akhir bagi salah seorang dari guru kami di SAMTEN iaitu Cikgu Noriah, guru Biologi kami..sahabat2 ana ditugaskan untuk menyiapkan video sempana majlis ni..dan mereka telah buat yang TERBAIK !!^-^..ada la sikit2 yang ana dapat bantu seperti masa interview Cikgu Mohmad yang menjadi 1 situasi yang kelakar..cikgu gelabah sangat.tak tahu lah kenapa..katanye, tak pernah dirakam untuk apa2 majlis..hasilnya, ada pelajar yang kata cikgu macho dalam video tadi..ceehh..cayalah cikgu Mohmad..

ape2 pun, ade babak yang amat mendebarkan hati berlaku siang tadi semasa majlis sedang berlangsung dengan lancarnya.. black out satu sekolah..ya Allah, ape la yang nak jadi ni..semasa doa sedang dialunkan, tiba2 black-out..bayangkan, terus tak khusyu'..dok memikrkan, macam mana ni, jangan la ya Allah..bantu lah kami ya Allah..majlis baru saje bermula, mood baru saje di'activate'kan..hmm, walau macam mana pun, keadaan tu dapat dipulihkan dengan langkah Ketua Pengawas kite eh..haha..elok2 pulak, dia nak berucap, eletrik ade balik..tuah Rais la katekan..sori rais, ngumpat ko kat sini pulak..

kenapa rasa macam apa yang aku cakap kat sini macam tak memberi apa2 ekspresi pun..haha..tak pe lah, yang penting, aku dah tulis ape yang aku nak tulis..

TAHNIAH ICT CREW..!!!
YOU GUYS HAVE DONE THE BEST!
kepada ahli unit ICT, jangan la risau sangat dengan apa yang akan jadi dengan korang tahun depan..i believe you can do it!!

2 comments:

FitraLya berkata...

like like like...
love this post..
thanks a lot jiha 4 ur supportive..u indeed really fortunate n appreciate it..:)

Natural.Humble.Reality berkata...

u're welcome aliah..love your post too..^-^