20110909

1st Week of Trial~

Assalamualaikum,

hmm, selesai sudah minggu pertama pelajar form 5 selangor menghadapi Peperiksaan Percubaan 2011..
haa, sungguh melegakan..TAPI..!ade lagi 3 minggu ye najihah dan semua candidate..
minggu ni boleh dikatakan minggu yang menyakitkan tangan jari sebenarnye..ye lah, semua paper yang kena merangka karangan..haduihh..sampai senget-senget jari hantu eden nih..x pe, itu lah asam garam menjalani peperiksaan kan..haha..

dan boleh dikatakan ade la jugak soalan2 yang bocor tuh..sebenarnye bukan la ade jugak,oops..aku sendiri tertanya..macam mana dan bagaimana dan how dan kaise dan como diorang semua nih boleh tahu dan dapat soalan-soalan bocor tu..haii..macam-macam mana pun alhadulillah jugak lah sampai ke pengetahuan aku jugak..rezeki jangan ditolak..hehe..

JADI..!there's another three weeks yea..minggu depan punye 2 subjek je..sebab hanya hari selasa dengan rabu je periksa..hari isnin,.. kita RAYA..haha..masih sempat lagi tuh..tak ape la, kita kene sokong apa yang sekolah anjurkan dan buat untuk kita walaupun kita tengah periksa..betul tak.??betul kan..sekurang-kurangnya dapat jugak kita berehat sehari tu..hehe^-^ape-ape pun, 2 subjek tu..dua-duanye subjek yang tough..!ADD MATHS & P.SYARIAH ISLAMIAH..Good luck ye semua..!!semoga berjaya..! dan selamat berusaha..!

p/s: to my closest friends jangan lupa b'gambar ye isnin nanti..dan utk kawanku
aliah, ni kita baru try nak buat macam ko selalu buat..strikethrough..hehe^-^

0 comments: